fredag 29 maj 2009

Sammanfattning av veckan

Nu är läget i huset värre än efter ett missilnedslag. Något måste göras och jag skjuter skiten framför mej. Lika bra att inse läget för morgondagen - schysst musik i öronen och shorts på. Men vad härligt det hade varit om jag ändå hade en städfirma som kunde komma en gång om veckan. Om jag hade pengar skulle jag lägga dem på det? Antagligen, och sen skulle jag ha en sån där firma som kom hem med en kasse om veckan som är förbered med det som ska lagas för 5 dagar framåt, recept och ingredienser. Bästaste Oooliisen ska testa - låter henne vara försökskanin, hahaha.... ser det framför mej - hon med den sötaste lilla bunnydräkten med svans och gulliga öron, svingandes med sleven i köket och ungarna undrar vad som hänt med den vanliga mamman - hon med "gammeldags" byxorna... Jag skulle kunna betala för att se minerna!

Veckans bajs: Balleidioten - ha, menar kastrerade idioten!

Veckans najs: Familjens frissa - hon äger!

Tingeling for president!

Inga kommentarer: