onsdag 4 juni 2008

Vårrusat

Rusa är väl överdrivet att säga om gårdagen men jag gick iallafall med stavar. Skön promenad och det var massvis med brudar överallt. Kackel på högnivå och alla var glada! Promenaden på 5 km var lagomt att gå, inga tider lämnas för jag missade vad klockan var när jag började....

Picknick i gröna gräset efteråt var ännu trevligare med alla gulliga hockeymorsor + våra speciellt inbjudna tjejer gjorde att vi blev ett gäng på 9 - alla nöjda och glada! Faktiskt så glada att vi mer eller mindre bestämde att vi skulle vara med i ett annat lopp den 26/8 och tjejmilen den 31/8 - vad var det i juicen egentligen?

NU måste jag jobba...

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för din kommentar. Nu ska jag skriva något kryptiskt: vem känner du som känner mig, så jag kan maila dig...eller du mig?