söndag 8 februari 2009

Tröttsamt?!

Helgen har gått i snuvigt tecken. OCH mensens. Jag har snorat och hängt men inte direkt nån feber. Och jag som sett fram emot att mecka kort och få röjt i garaget. Å varför går det inte att ändra typsnittet på det här inlägget? Jag hatar times new f*cking roman!.. Sur. Wtf det kommer nya helger.

Jag vill ha ett nytt jobb?! Någon som vill byta med mej en vecka? Kravspec: Du ska acceptera att vem som helst går in i ditt rum när du är upptagen och pratar i telefonen, denna "vem som helst" vinkar och kräver din uppmärksamhet självklart så blir du avbruten oxå, du ska svara på alla dumma frågor om bl.a. hotellbokningar i Paris - inför en resa I FUCKING MAJ!!! Städa upp efter handläggare som inte har koll på nåt men som ändå gärna skyller på dej, du ska fatta om vad handläggaren pratar om för ärende så fort den väljer att öppna käften och självklart ska du ordna bullistan som är så jävla viktig... e de söndagsångesten som slagit sina käftar om mej? Eller har 8 år satt sina spår? Rutinerna börjar iallafall bli tröttsamma - de e dax att byta ankytning och logga på lönespecen...

Jag är typ inte allt typ så här...

Inga kommentarer: