torsdag 4 december 2008

camilla har utmanat mej:
* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1. Jag är jättebra på att busa å luras 2. Jag måste alltid ha radio eller tv på, vart jag än är 3. Jag vägrar ha knytblus .4. Jag älskar mina underbara ridkläder som ligger i förrådet. Plockar fram dom ibland och bara luuuuktar... 5 Jag har dålig karaktär och "glömmer bort" att bara äta godis på lördan 6. Jag skulle gärna adoptera alla utrotningshotade schimpanser, valar och gulliga tigrar - men vart ska jag ha dem? 7. Min drömresa går till Hawaii!

Nu får den som vill ta över stafettpinnen!

Inga kommentarer: