måndag 8 december 2008

Bråda tider

Så har den här helgen försvunnit lika snabbt som den var där på fredan - hur kan det gå så jävla snabbt? Inga matcher för M men lilla O hade både seriematch lördag morgon och var sen inlånad till cup som de sedan vann...

Lördag em drog jag snabbt till IKEA å buyade hyllorna jag skulle ha till sovrummet. Jag har väntat och letat på Blocket för att få rätt färg men de har varit såld när jag ringt... Söndag efter M´s träning fixade killarna ihop hyllorna, vi mätte och måttade så en hylla mellan de stora hyllorna fick plats och vips så hade vi ett nytt sovrum! Ska försöka slänga in en bild om jag hinner...

Städat och plockat, lagat adventsljusstake och fått ner killarnas vackra stjärnor till deras rum - det har ju "bara" gått 2 veckor sen 1:a advent. Jag är nog den sämsta julfiraren i hela Sweden. Inte ens 1:a och 2:a adventsljusen är tända. Inte ens staken har varit framme - förräns i går...

Lilla O hade feber i går mitt på dan men på kvällen var det borta - phu, kanske vi också klarar december utan VAB. Jag avskyr fk. Så lite kontakt som möjligt med dom - desto bättre.

Lucia firande på fredag morgon väntar. Båda killarna ska vara stjärngossar. Gissa om att kameran står på laddning?

Julkort till lilla Os fröken och fritisled. ska vara klara att överlämna imorgon så jag vet vad jag ska göra i kväll, kanske att jag kommer till Papprika?!

Inga kommentarer: