måndag 27 oktober 2008

Kräkvarning!

Jag blir så jävla trött på vissa människor i min omgivning just nu! Skitsnack och högtravat beteende som ger oroliga ringar på vattnet går fetbort för mej och akta dig! - har du näsan i vädret när jag går förbi räkna med att jag gör så även för dig - "var mot andra som du själv vill bli bemött"! Världsabra talesätt och jag håller det varmt i mitt sinne.

Att från ena stunden vara "två i gänget" och anse mygel å orättvisa handlingar är ett äckelämne har ni nu vänt kappan och agerar som spetälska (och för er del är det inte så svårt va?!) det kostar på att ligga på topp?! Arg, besviken och faktiskt jävligt ledsen var jag till en början men nu, nu börjar jag komma till insikt att ni är hjälplöst ute på fel marker å pinkar revir och jag kan bara konstatera att det är er det är synd om! Ni har dessutom hamnat bland en del likasinnade i er nya sandlåda, lika högtravande och uppåtnästa typer i ledningen där som ni - lika barn leka bäst! Men bytt är bytt och kommer aldrig tebax! HA!!

Tack å godbajs!

4 kommentarer:

Monica sa...

håller med dig , jag använder också det talesätter , och forsöker uppfostra min dotter till det samma!
Jobbigt med sånna människor!!

Suzie sa...

Oj, det var ord och inga visor.
Tryck ctrl-alt-delete bara så..poff...så försvinner det. Kan man ju önska i allafall.
Det är så jobbigt att ha människor i ens närhet som snor ens positiva energi.

Kram
Suzie

Majsanochmalla sa...

Ge dom vad dom tål...bajskorvarna...
Majsan

Sanna F sa...

KRAM till världens bästa Tanja!!!