tisdag 14 oktober 2008

Snabb återkoppling

Så då är den här helgen över och äntligen kan jag ägna mej åt annat än cupplanering! Och en kort summering så verkar lagen som gästade oss vara nöjda med upplägget och allt runt i kring.

En annan ljusglimt är att jag blivit beviljad TA-medel från jobbet som jag ansökt om så jag kan lära mej Photoshop och Indesign! Jag blev så lycklig!!! Det ska bli så himla kul och vem vet vad som kan komma ur det här?!

Till helgen får vi se om vi kommer till landet - förhoppningsvis funkar det så vi kan slappa och hämta igen oss...

4 kommentarer:

Sanna F sa...

Å vad kul !!!

Majsanochmalla sa...

Bra där vännen!

Ha en härlig helg!

Pok

Malla

Sanna F sa...

Ses vi i ishallen imorgon söndag??
Kram kram

Suzie sa...

Hoppas ni kom iväg till landet och att det var lika fint väder där som här.
Min helg har varit innehållsrik med allt mellan renovering, magnetröntgen, match, tvättstuga och träffa nära och kära.
Tack för besöken på min blogg. Alltid trevligt när besökarna lämnar små fotspår.

Kram
Suzie