tisdag 21 oktober 2008

Näe, det blev inge landet i helgen - både lilla O och stora M hade hockeymatcher så det blir till att titta ut en annan mindre hockeyfylld helg - i typ maj....

Men istället har vi fått dit lister i vardagsrummet som renoverades för typ 1,5 år sen, jag har meckat med min fantastiska födelsedagspresent "Robban", tagit det ganska lugnt, druckit vin och umgåtts med familjen = himla trevlig helg.

Jag BORDE ha läst in allt material inför vår sista träff i skolan men jag behövde faktiskt ett rejält brejk och en helg utan att lyssna till de ständiga påminnelserna om alla måsten/borde/behöver bli gjort - grejer. Jag hinner ändå....hoppas jag.
Kursen som jag läser på distans handlar om kommunikation - superintressant ämne och ganska så kort kurs men det hänger på att jag inte får skjuta fram deadlinen för mycket.

Än så länge inget svar från arbetsplatsen som jag tidigare besökte för intervju men det var ju under den här veckan de skulle höra av sig så jag petar i mej lite mer tålamod och väntar... men vill jag ha det?! Det beror ju på vad de kan erbjuda och hur snart jag behöver börja då jag måste hinna gå kurserna som beviljades med TA-medel... Lite är jag nyfiken om jag fortfarande är attraktiv på arbetsmarknaden - skit! att sälja sig som jättebra medarbetare är färskvara men jag tycker jag lyckades väl när jag var där iallafall - det visar sig...

Hjärtans frid!

1 kommentar:

Majsanochmalla sa...

Men kära vän..

Du är attraktiv både på arbetsmarknaden och i övrigt! Fattar inte arbetsmarknaden det... Ja mn då får vi nog ta och "skära ner" på arbetsmarknadens jävla självgodhet! ;-)

Pok

Mallatrordetgårbrabralla