torsdag 14 maj 2009

Himmel å pannkaka...

Nu händer här mycket - typ allt på en gång. Jag har varit på konferens med jobbet i två dar, trevligt ända tills jag dök ner i bassängen och sträckte ljumsken. Men helvete vad ont det gör och man går som en gammal kärring för när man minst anar så hugger det till och jag viker mej av smärta. Jag måste härda ut...

Idag väntar lilla O´s simskola å istället för att oxå passa på att simma får jag agera åskådare. Sen har M fys. Göra klart presentationsbok åt vår engelska gäst som kommer om ett par veckor. Sen är det stora stryka tvätt kvällen - hate it så det kräver ett glas vin!! Imorgon väntar lång inköps- & "attfixa"lista att avbeta på lunchen, fys för M och kanske en snabbis in till grannarna å kolla in deras nya kök och skvallra om våra husköp. På lördag ökar vi tempot direkt på morgonen med öppethus aktiviteter på killarnas skola och loppisförsäljning mellan 11-12. Hem och mecka ihop en smarrig dessert, köra stora M till kalas, tillbaka hem och påbörja vår jakt på förrätt och varmrätt hos olika värdpar i Älvsjö, cyklandes, har vi sedan tur orkar vi med discot och bar i älvsjöskogen. Söndag - oplanerad ännu men förhoppningsvis bjuds det på sovmorgon, lång frukost och att mamma bjuder på middag som avslutning men det vore bra om vi kom vidare med pannrummet....

Dagens bajs: jag har ett jävliga humör just nu, banken har damp, min kropp strejkar, jobbet suger och big J är så jävla envis.

Dagens ljus: stora M´s födelsedag -hans skratt och fniss, lilla O´s sköna kommentarer...

Tingeling, tingeling...

1 kommentar:

Majsanochmalla sa...

Hahha... Skicka Big J på mansläger.. ;-)

Pok

Mallaskanjutahelgenbralla