onsdag 6 maj 2009

Mångt och mycke....



I måndags var jag på möte på ett av stans mest centrala hotell. Ganska fint och stort. Klädd i jeans och vit t-shirt. När jag kom hem insåg jag att min garderob är rätt begränsad. Min viktkurva stiger outtröttligt. Antagligen för att motionstimmarna är som bortblåsta och förutsättningarna starkt begränsade. Shit d e trist å va ett fetto!

Läser idag någonstans att lunchen är den värsta fettfällan. Min lunch kommer i fortsättningen att bestå av en shake. I jordgubbssmak. Den e faktiskt god.

Annars pågår planeringarna för husbygget för fulla muggar. Golv, inbyggd micro, öppna spisar diskuteras hemma och i dagsläget är det svårt att förstå varför man inte kollat in sånt här tidigare!

I juli inväntar jag ett spännande besked, skola i höst eller inte? Det höjer oxå förväntningarna lite för sommaren!




Bellasötnosen önskar jag vi kunde hämta hem bums! Bor här just nu bland sina andra övergivna och omhändertagna kompisar! Hon skulle ha det så fint hos oss...






1 kommentar:

Majsanochmalla sa...

Skola!?!??! HMMMMMM.... Tror en viss dam har glömt informera oss bloggisar om detta!

Pok

Mallavillvetamerbralla