fredag 7 november 2008

För 7 år sen...

på dagen låg jag och hade en nyföding på magen (rimmandet är inte avsiktligt!) Familjens älskade lilla bror kom till världen och jag hade blivit inlagd dagen innan för igångsättning. Mina värden hade dragit på semester och läkarna vädrade havandeskapsförgiftning. Från klockan 20 på tisdagskvällen väntade vi och väntade...

När han äntligen bestämt sig gick det ganska fort och onsdagen den 7 november 2001 kl.13.52 fick vi se honom! Nu 7 år senare när jag tittar på honom ser jag en underbar kille med det största hjärtat och massor av självförtroende. Min lilla darling blir större och större både kroppsligt och själsligt och jag hoppas så att jag får följa honom i många många år...

Grattis lilla hjärtegullet! Hoppas du får en toppendag idag!

Mama

3 kommentarer:

Monica sa...

grattis till sonen ;) hoppas han får en dundrande fin dag!!

Majsanochmalla sa...

GRATTIS lillebror!

Pok

Mallaönskardigdenbästadagenbralla

sofie sa...

Samma säger jag.